Retourbeleid & verzendingen Dilena Fashion & accessoires
We hanteren een retourbeleid van 14 dagen. Dit betekent dat je na ontvangst van je artikel 14 dagen de tijd hebt om een retour aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je artikel in dezelfde staat zijn als je het hebt ontvangen, niet gedragen of ongebruikt, met labels, en in de originele verpakking. Je hebt ook de bon of het aankoopbewijs nodig.
Om een retour te starten, kun je contact met ons opnemen via dilenafashion@gmail.com.
Let op: retouren moeten naar het volgende adres worden gestuurd: Dilena Fashion beukstraat 20 5151zk drunen
Als je retour is geaccepteerd, sturen we je een retour verzendlabel de kosten hiervan worden ingehouden op het aankoopbedrag, met instructies over hoe en waar je het pakket moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder dat er een retour is aangevraagd, worden niet geaccepteerd.
Voor vragen over retourneren kun je altijd contact met ons opnemen via dilenafashion@gmail.com.
Schade en problemen
Inspecteer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Dan kunnen wij het probleem evalueren en het voor je oplossen.
Uitzonderingen/artikelen die niet mogen worden geretourneerd
Bepaalde soorten artikelen mogen niet worden geretourneerd, zoals Bikini, Badpakken
Omruilen
De snelste manier om het gewenste artikel te krijgen is het artikel dat je hebt te retourneren en het nieuwe artikel apart te kopen als de retour eenmaal is geaccepteerd.
Wettelijke bedenktermijn van 14 dagen in de EU
Onverminderd het bovenstaande heb je, als de goederen naar de Europese Unie worden verzonden, het recht om je bestelling binnen 14 dagen te annuleren of te retourneren, om welke reden dan ook en zonder opgave van redenen. Net als hierboven moet je artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen, niet gedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook een bon of het aankoopbewijs nodig.
Terugbetaling
Wanneer we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, krijg je hier melding van en laten we je ook weten of de retour is goedgekeurd. Bij goedkeuring word je automatisch binnen tien werkdagen terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode. Vergeet niet dat het enige tijd kan duren voordat de bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en gestort.
Neem contact met ons op via dilenafashion@gmail.com als het meer dan 15 werkdagen geleden is dat we je retour hebben goedgekeurd.
Verzendinformatie Dilena Fashion & accessoires
Bij Dilena Fashion & accessoires zorgen we ervoor dat je bestelling snel en veilig wordt verzonden. Hier is wat je moet weten over onze verzendprocedure:
1. Verwerkingstijd:
Bestellingen worden binnen 24 uur na betaling verwerkt en verzonden, ook weekends en feestdagen.
2. Verzendmethoden:
We bieden snelle en betrouwbare verzendopties aan via dhl of post nl of andere.
om ervoor te zorgen dat je bestelling veilig en op tijd aankomt.
ook kunt u deze afhalen !
3. Track & Trace:
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een Track & Trace-code waarmee je de status van je zending kunt volgen.
4. Bezorgtijd:
De geschatte bezorgtijd varieert tussen 1 of 3 werkdagen
5. Verzendkosten:
Verzendkosten worden duidelijk weergegeven tijdens het afrekenproces en zijn afhankelijk van de geselecteerde verzendoptie.
6. Internationale Verzending:
We bieden ook internationale verzending aan. Neem contact met ons op voor specifieke informatie over levertijden en verzendkosten.
7. Klantenservice:
Heb je vragen over je verzending of wil je hulp bij het volgen van je pakket? Neem gerust contact met ons op via 👉Dilena fashion klantenservice/contact
We streven ernaar om je bestelling snel en efficiënt bij je te krijgen.
Aansprakelijkheid voor Schade aan Pakketten
Bij Dilena Fashion & Woonaccessoires zetten we ons in om je bestelling met de grootst mogelijke zorg te verwerken en te verzenden. Het is echter belangrijk te weten dat we niet aansprakelijk zijn voor eventuele schade aan pakketten. Hier zijn enkele belangrijke punten:
1. Voor Verzending Gecontroleerd:
Alle pakketten worden grondig gecontroleerd voordat ze worden verzonden om ervoor te zorgen dat ze in goede staat verkeren.
2. Eigen Verantwoordelijkheid:
Na het verlaten van ons distributiecentrum wordt de verantwoordelijkheid voor de pakketten overgedragen aan de verzendmaatschappij.
3. Verzekeringsopties:
Overweeg het afsluiten van een verzekeringspolis voor extra bescherming tegen eventuele schade tijdens het transport. Informeer naar de beschikbare opties.
4. Melden van Schade:
Als je pakket bij aankomst beschadigd lijkt te zijn, meld dit dan onmiddellijk aan de bezorger en maak foto's van de schade als bewijs.
5. Klantenservice:
Neem contact met ons op als je vragen hebt over de status van je bestelling of als er zich problemen voordoen tijdens het transport. We helpen je graag.
We waarderen je begrip en vertrouwen bij het winkelen bij Dilena Fashion & Woonaccessoires. Als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 👉 klantenservice/contact